The Devil’s Advocate

At work yesterday, I was talking to a couple co-workers about random shit, and somehow we ended up talking about Buffie The Body. Now my man spent quite a bit of time extolling the greatness that is Buffie’s ass. I, on the other hand, couldn’t figure out what makes her so special. There’s ass like that on the streets everyday(What up, June ?), so why is she so hot right now ? Dude goes, “Let’s go to the website, you’ll see.” So we pull it up, and I’m clicking around and seeing what’s there. Not really all that impressed, until we got to the “calendar” & the “bio/contact” section, and I saw this:

That’s when the wheels started turning. For the right price, I can have this bird show up at an event. But why ? I mean, what does she do ? In the words of N.O.R.E., “Nothin !”. You book her, promote the event, then have this bitch stand around with a tight pair of pants all night ? Shhhhheeeeeeit, not the kid. If you’re gonna get some money from me, you gotta at least earn it, ya dig ? Not just standing around doing nothing. And on another note, if you’re going to a party just because it’s being “hosted” by Vivica A. Fox, Morris Chestnut & Buffie The Body (Even I can’t make this shit up), you just need to quit going to clubs altogether. Keep your country ass at home. But back to Buffie, she can’t possibly be making that much bread at these events, I’m thinking fo’, fi’ hunnid, tops. I’ll give this ho a grand just to come to my house and do random shit like cut the grass or rearrange furniture…And not in a thong or boy shorts either. I’d put her ass in a black Dickies suit and some Wolverine work boots. Shit, I’d have her making balloon animals at my godson’s birthday party at Chuck E. Cheese…wouldn’t even tell anybody she was coming either, it would be me, her & 15 4th graders. By the end of the day, she’d be rethinking her career choice…if you wanna call it a career. Chuuuch.

Advertisements

8 responses

  1. RiceCrispy

    Buffie was out here last year for some Caribana party. I didn’t even realize she was there! Somebody pointed her out to me but honestly, I wouldn’t have even see her at all if she wasn’t wearing some tacky outfit. Ah well, whatever pays your bills I guess.

    June 12, 2006 at 9:37 pm

  2. xp

    Right, I wonder why you gotta pay people to come to your party to boost their rep. I thought in Hollywood you go to the hottest parties to show your clout. Um but Buffy was on the Shop and she looked like she had a regular ghetto chic’s booty and like she needed to buy a 6-sec ab machine and crunch to the side… bout 50-11 times.

    I know about a million chicks who got more body than Buffy…

    I would work her too; have her painting my toenails and stuff… LOL@balloon animals.

    June 13, 2006 at 6:18 am

  3. Butta

    OK, first things first, you stoopid, man. A flash of Buffie making balloon animals like Vince Vaughn in Wedding Crashers crossed my mind and I’m slowly dying on the inside.

    Last year someone forwarded me an ad that she had on Craigslist tombout she was going to be in NYC and available for private shows or some ish like that. Sounds real hookerish to me.

    June 13, 2006 at 8:57 am

  4. wun_knight

    LMAO!!! Oh shyt…. Make sure you put her in a clown suit at he B-Day party, dawg.

    I gotta agree w/Butta. Seems like her shyt sounds lightweight “hookerish”. She might even come with a menu!

    June 13, 2006 at 10:49 am

  5. Anonymous

    IM GLAD SOMEBODY GOT SOME SENSE. SHES A WASTE JUST LIKE THE REST OF THESE HOES BEGGING FOR RESPECT AFTER THEY SPENT TOO DAMN LONG DISRESPECTING THEMSELVES.

    June 13, 2006 at 11:24 am

  6. jameil1922

    cut the grass in black Dickies suit and some Wolverine work boots?!! lmao!!! hahahahahahahahaha hilarious! and why you hatin on her hustle? lol you know you like that!

    June 13, 2006 at 2:19 pm

  7. Peabo DeBarge

    oh jameil, with a title like “the devil’s advocate”, you know i had to come back with some shit from the other perspective. 😉

    June 13, 2006 at 3:37 pm

  8. jk with an E

    i KNOW you didn’t put me on blast miguel! it’s ok though, i still think you’re a fucking genius!

    …you should book her for your 7-7-7 party, i’ll be sure to be there if she comes….NOT!

    June 17, 2006 at 3:25 pm

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s