Damn….

So i’m walking through the parking lot toward the barbershop, and I see this chick sitting outside. Now when you see a woman at the barbershop, you know it’s one of 2 things:

A. She’s with her man, who’s inside getting tapered up.
B. She’s with her kid, who’s inside getting tapered up.

Now me being the kind of dude that I am, from 10 ft. away, I assess the situation, and decide to go with “B”…cause even if it is “A”, and she responds to the shit I’m about to throw her way, that’s not my problem. That’s something she and “A” have to have to work out. BTW, niggas, don’t get upset at me if you catch your girl reckless eyeballing. Even at the airport they tell you never to leave your possessions unattended…but I digress. So, as I approach, I give her the old “Hey, how you doin ?” and she gives it right back. Game on ! We go back and forth for about 2 minutes, and then her phone rings. So, I tell her I’m gonna go in and she says “I’ll be inside in a minute”.

Miguel – 1, Honeycoated Luvmuffin – 0.

I walk through the door to take another assessment of the situation, and I notice that it must be “old school playa” day in the shop, cause I see no one who could be her significant other. Unless there’s some Ronald Isley shit going on, I see no potential threats. Another quick scan of the area tells me that there are no kids in the spot either. This is gonna be like stealing Stevie Wonder’s wallet.

Miguel – 2, Sex As A Weapon – 0

By the time she came in about 15 minutes later, I was already in the chair getting cut up and she walked over toward Triple B’s station and started talking to her. Now Triple B is the name I made up for the female barber with the big ass (Big Booty Barber) who I never let cut my hair, cause if I do I can’t look at her booty from the other chair…random off-topic info. Anyway, I’m asking Jason who the other chick is and he just goes, “No”. I start talking again and he cuts me off “No”, I try a 3rd time and he shakes his head and goes “No”. I’m like “Damn, is this your little sister ?”, and he goes “Trust me on this one”. So, I’m looking over at this weekend and she’s still talking to BBB, and I notice that she’s getting up to leave…the only thing I’m thinking is “Can you cut a little faster, please ? Thank you kindly”. Just as I’m about to tell Jason to hold up for a minute, I notice that the body language was kinda weird between her BBB, but I couldn’t quite put my finger on it. Then, before I had to even try to figure it out, she leans over and gives her a kiss, and walks out of the door. I go very Scooby Doo-like with a “Hunh ?”. I didn’t see that coming at all. Like those Volkswagen commercials with the accidents and stuff. Blindsided. Jason looks at me and goes, “You saw that right ?”. I was flabbergasted. Dumbfounded, even. I can’t believe that Sugarbritches wasn’t there with her man, or her kid. She was there for “C”. That wasn’t even an option. Oh well, that’s the way it goes with me…I have to work Friday & Saturday, anyway.

Final Score:
Triple B – 11, Miguel – 2

Advertisements

10 responses

  1. Pope-rah

    “don’t get upset at me if you catch your girl reckless eyeballing.”…this is the funniest shit evah!

    May 25, 2006 at 8:11 am

  2. Anonymous

    That’s how it is sometime homey, that’s why in some cases I approach both of them, cause both of them probably need to stumble on a stiff one to keep it movin’

    May 25, 2006 at 8:23 am

  3. Peabo DeBarge

    that’s exactly what i was thinking…after a couple of drinks they’d prolly be down to try anything…on videotape, too.

    and poperah, feel free to use “reckless eyeballing”…it’s one of my favorite terms 🙂

    May 25, 2006 at 12:10 pm

  4. Nique=Dope.

    I had that happen to me. Only it was two niggas at the mall =(

    May 25, 2006 at 12:13 pm

  5. jameil1922

    hahahahaha. how bbb end up at 11? you’re a mess. dope… what?!! oh hell nah. i woulda been toooo thru.

    May 25, 2006 at 1:12 pm

  6. jk with an E

    “Now Triple B is the name I made up for the female barber with the big ass (Big Booty Barber) who I never let cut my hair, cause if I do I can’t look at her booty from the other chair…random off-topic info.”

    LMAO

    but for real though, you shoulda known that “C” was in effect when you did the once over in the shop… old school playa day AND no kids? yeah, i woulda caught it. but your pimp hand ain’t as strong as mine…LOL

    May 25, 2006 at 1:37 pm

  7. Peabo DeBarge

    i don’t want to hear anything about pimp hands miss kelley. especially with the “good day” you had…backslider :-p

    May 26, 2006 at 12:12 am

  8. ~Allie.

    LOL. You got to realize competition is getting “thicker” now adays.

    May 26, 2006 at 11:26 am

  9. Miss Ahmad

    daaaammmn
    the big booty barber was pulling dime pieces?!

    that’s pretty damn funny miguel, I gots to give it to ya!

    May 30, 2006 at 8:11 am

  10. Peabo DeBarge

    i’m thinking about using triple b as my new wingman

    May 31, 2006 at 2:09 pm

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s